Advertisers seek only to ensure that consumers make informed choices
Autor: | Florian König |
---|---|
EAN: | 9783640523276 |
eBook Format: | PDF/ePUB |
Sprache: | Deutsch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 01.02.2010 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Advertisers |
5,99 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Essay aus dem Jahr 2009 im Fachbereich Didaktik - Englisch - Erörterungen und Aufsätze, Note: 1,0, Friedrich-Schiller-Universität Jena, Veranstaltung: Writing I, Sprache: Deutsch, Abstract: Advertisers seek only to ensure that consumers make informed choices. The field of advertising is extremely broad and diverse. In general, advertising is simply a public notice meant to convey information and invite consumers to invest or buy a certain product or service. As that suggests, advertising has two basic purposes: to inform and to persuade. Even though, these purposes seem to be somewhat contradictory both are very often simultaneously present. [...]