Analytical CRM
Autor: | Markus Wübben |
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EAN: | 9783834981219 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 26.02.2009 |
Untertitel: | Developing and Maintaining Profitable Customer Relationships in Non-Contractual Settings |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Buyer-seller Costumer Relationship Management Customer Lifetime Value Customer Management Kundenmanagement Monetary value |
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Using empirical analyses on the basis of sound theoretical foundations, Markus Wübben shows how customer relationships can be broadened, i.e., how customers' cross-buying behavior can be stimulated and how customers' relationship length and depth, meaning customers' activity and purchase-levels, can be predicted.
Dr. Markus Wübben ist wissenschaftlicher Mitarbeiter bei Prof. Dr. Florian von Wangenheim am Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing der Technischen Universität München.
Dr. Markus Wübben ist wissenschaftlicher Mitarbeiter bei Prof. Dr. Florian von Wangenheim am Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing der Technischen Universität München.