Betriebliche Marktforschung
Autor: | Marco Ottawa, Christian Rietz |
---|---|
EAN: | 9783486857849 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Deutsch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 17.02.2015 |
Untertitel: | Mehrwert für Marketing, Steuerung und Strategie |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Ergebnispräsentation Make or buy Marktforschungabteilung Marktforschungsstudie Presentation of results make or buy market research department market research study |
39,95 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This is the first systematic presentation of all aspects of corporate market research and is intended for corporate and academic market researchers, marketers, and students of business administration, industrial psychology, and other fields of market research. The volume emphasizes the added value of corporate market research, and includes a detailed presentation of market research studies from the perspective of corporate market research.
Marco Ottawa (Deutsche Telekom); Prof. Dr. Christian Rietz (Universität Köln)