Brand and marketing communication in golf
Autor: | Kierdorf, Charlotte |
---|---|
EAN: | 9783656327745 |
Auflage: | 002 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 24 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 03.01.2013 |
18,95 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1,3, University of Applied Sciences Bergisch Gladbach, course: Business English, language: English, abstract: 1. Introduction 2. Theoretical basics -What is ¿marketing communication¿? -What are the objectives of it? -How does ¿marketing communication¿ work? -What is a brand? What is ¿brand equity¿? 3. Practical part -Why is the golf market an attractive communication platform? -Which elements of brand and marketing communication could a company use in golf? -Example of the company/ brand ¿NIKE Golf¿ 4. Conclusion Objectives -Learn about key aspects of brand and marketing communication in general and in golf -Adopt the theoretical knowledge in golf using the example of NIKE