Business Leadership and Market Competitiveness
Autor: | López-Fernández, Andrée Marie |
---|---|
EAN: | 9783030033460 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 136 |
Produktart: | Gebunden |
Veröffentlichungsdatum: | 03.01.2019 |
Untertitel: | New Paradigms for Design, Governance, and Performance |
Schlagworte: | Business / Management Corporate Governance - GCCG Corporate Governance: Rolle und Verantwortlichkeiten von Aufsichtsräten und Vorständen Führung / Unternehmensführung Management Management / Corporate Governance Management / Strategisches Management Organisation Organisationstheorie Organisationstheorie und -verhalten Strategisches Management Unternehmensführung Unternehmensstrategie / Strategisches Management leadershiptheory; CorporateGovernance; PerformanceManagement; organizationaldesign; performanceevaluation; goalachievement; corporatestakeholders; strategicgoalachievement |
58,84 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Competitive paradigms, which are constantly being shifted, and turbulent environmental conditions, which today are a constant, tend to dictate rather than inform strategic decision making regarding an organization¿s status quo and desired outcomes. As such, there is a need for organizational leaders to re-examine current practices. This book provides insight into business dynamics and the internal and external factors that, when strategically aligned, provide satisfaction, added value, and enhanced performance.