EAN: | 9783319571881 |
---|---|
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 244 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Cavaliere, Christina T. Kline, Carol Slocum, Susan L. |
Veröffentlichungsdatum: | 10.08.2017 |
Untertitel: | Environmental, Societal, and Marketing Implications |
Schlagworte: | Betriebslehre / Industriebetriebslehre Betriebswirtschaft - Betriebswirtschaftslehre Cultural Studies Dienstleistung Einzelhandel Großhandel Handel / Einzelhandel Handel / Großhandel Industriebetriebslehre Kulturwissenschaften Marktforschung Nachhaltigkeit Produktion / Fertigung Sustainable Development Tertiärer Sektor Umwelt / Schutz, Umweltschutz Wissenschaft / Kulturwissenschaften |
128,39 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This volume applies a mix of qualitative and quantitative research and case studies to analyze the role that the craft beverage industry plays within society at large. It targets important themes such as environmental conservation and social responsibility, as well as the psychology of the craft beer drinker and their impact on tourism marketing. This volume advances marketing, hospitality, and leisure studies research for academics, industry experts, and emerging entrepreneurs.