Credibility and perception of green branding in destinations. A case study of Switzerland
Autor: | Weis, Julia |
---|---|
EAN: | 9783668555792 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Reisen/Kartenzubehör |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 120 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 14.11.2017 |
47,95 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Tourism - Miscellaneous, grade: 1,5, Oxford Brookes University, language: English, abstract: Green marketing and branding is not a widely researched topic in a destination context. Therefore, this dissertation uses Switzerland and the new sustainable tourism campaign in 2017 as a case study to explore the field in terms of credibility and perception. The research is based on a document/website analysis, expert interviews and tourist questionnaires to explore and analyse opinions and views on the topic.