EAN: | 9789811036828 |
---|---|
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 228 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Huang, Chuxin Liu, Ruisheng Tang, Xujun Wu, Xinxun |
Veröffentlichungsdatum: | 16.03.2017 |
Schlagworte: | China / Politik, Zeitgeschichte, Recht China / Wirtschaft Medientheorie Medienwissenschaft |
139,09 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media. The articles explore important areas such as security of cyberspace in China; the development of WeChat and micro-blogs; public opinions of social media and the transformation of traditional media. It also summarizes the development of the new-media industry, including digital TV, mobile games, the online video industry, IPTV, new-media advertising and mobile news applications. It is a valuable reference work for researchers and professionals working in media.