Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context
Autor: | Dwivedi, Yogesh K. Ismagilova, Elvira Slade, Emma Williams, Michael D. |
---|---|
EAN: | 9783319524580 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Informatik, EDV Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 156 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 22.02.2017 |
Untertitel: | A State of the Art Analysis and Future Directions |
Schlagworte: | Informationssystem |
58,84 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Presents a state-of-the-art analysis of eWOM that covers its effect and engagementOffers a complete eWOM reference for scholars and researchers in marketing and information systemsExamines current limitations of eWOM and highlights future directions for research in the fieldIncludes supplementary material: sn.pub/extras