Foreign Investment Promotion
Autor: | Capik, Pawe¿ |
---|---|
EAN: | 9783030136574 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 272 |
Produktart: | Gebunden |
Veröffentlichungsdatum: | 10.07.2019 |
Untertitel: | Governance and Implementation in Central-Eastern European Regions |
Schlagworte: | Absatz / Marketing Anlage (finanziell) - Geldanlage Beteiligung / Kapitalbeteiligung Betriebswirtschaft - Betriebswirtschaftslehre Business / Management Europa / Mitteleuropa Europa / Osteuropa Führung / Unternehmensführung International (Wirtschaft) Kapitalanlage Kapitalbeteiligung Management Management / Strategisches Management Marketing Marktforschung Mitteleuropa Osten / Osteuropa Osteuropa Regionalentwicklung Strategisches Management Unternehmensführung Unternehmensstrategie / Strategisches Management Vermarktung Wirtschaft / Fremde Länder, Internationales Wirtschaftspolitik Zentraleuropa |
128,39 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Analysing foreign investment promotion at a regional level in the Czech Republic, Poland and Slovakia, the book applies regional science, international business, and place marketing concepts to explore how Central Eastern European Countries compete for multinational firms. Taking a multidisciplinary approach, the author places special emphasis on promotion and its role within a wider context of regional strategies aimed at inward investment attraction. With useful insights for policy-makers, the book combines theory with empirical evidence and provides valuable reading for those researching international business location, place marketing and regional development.