Interdisciplinary Design of Game-based Learning Platforms
Autor: | Clark, Kathleen M. Erlebacher, Gordon Ke, Fengfeng Shute, Valerie |
---|---|
EAN: | 9783030043384 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Pädagogik Soziologie |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 164 |
Produktart: | Gebunden |
Veröffentlichungsdatum: | 21.01.2019 |
Untertitel: | A Phenomenological Examination of the Integrative Design of Game, Learning, and Assessment |
Schlagworte: | Bildungssystem Bildungswesen Didaktik E-Learning Lernen / E-Learning Mathematik Unterricht / Didaktik |
106,99 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This book represents a four-year research and development project. It presents a phenomenological examination and explanation of a functional design framework for games in education. It furnishes a rich description of the experiences and perceptions of performing interdisciplinary collaborative design among experts of very diverse fields, such as learning systems design, architectural design, assessment design, mathematics education, and scientific computing.