Key Account Management in Business-to-Business Markets
Autor: | Stefan Wengler |
---|---|
EAN: | 9783835093553 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 06.11.2007 |
Untertitel: | An Assessment of Its Economic Value |
Kategorie: | |
Schlagworte: | B-to-B Efficiency account management business business-to-business controlling decision support evaluation management marketing marketing management organization organizations service transaction costs |
79,99 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Stefan Wengler provides a well founded answer to the question of the economic value and shows the need for the implementation of key account management. He presents a comprehensive, but easy-to-handle decision-making model that supports the decision on the most efficient key account management organization for individual companies. In addition, he gives a comprehensive overview on the key account management conception and its controlling tools.
Dr. Stefan Wengler war wissenschaftlicher Mitarbeiter von Prof. Dr. Michael Kleinaltenkamp am Institut für Marketing der Freien Universität Berlin. Er ist als Assistent der Geschäftsführung des Logistikdienstleisters LEHNKERING tätig.
Dr. Stefan Wengler war wissenschaftlicher Mitarbeiter von Prof. Dr. Michael Kleinaltenkamp am Institut für Marketing der Freien Universität Berlin. Er ist als Assistent der Geschäftsführung des Logistikdienstleisters LEHNKERING tätig.