Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach
Autor: | Thomas Bieger |
---|---|
EAN: | 9783838544649 |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 16.09.2015 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | BWL Betriebswirtschaftslehre Design Distribution Innovation Kommunikation Management-Modell Marketing Marketing-Konzept Marketing Concept Marketing Tools Marketingkonzept St.Gallen St. Gallener Management St. Galler Management-Modell |
18,99 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes. This book aims at students in the first year as well as at practitioners who wants to obtain a quick overview of this field.
Prof. Dr. Thomas Bieger ist Ordentlicher Universitätsprofessor für Betriebswirtschaftslehre mit besonderer Berücksichtigung der Tourismuswirtschaft an der Universität St. Gallen.
Prof. Dr. Thomas Bieger ist Ordentlicher Universitätsprofessor für Betriebswirtschaftslehre mit besonderer Berücksichtigung der Tourismuswirtschaft an der Universität St. Gallen.