Marketing Food Brands
Autor: | Chimhundu, Ranga |
---|---|
EAN: | 9783319758312 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 312 |
Produktart: | Gebunden |
Veröffentlichungsdatum: | 24.05.2018 |
Untertitel: | Private Label versus Manufacturer Brands in the Consumer Goods Industry |
Schlagworte: | Absatz / Marketing Arbeits-, Wirtschafts- und Organisationspsychologie Berufsbildung Betriebswirtschaft - Betriebswirtschaftslehre Bildung / Berufsbildung Branding (wirtschaftlich) Business / Management Fertigungstechnik und Ingenieurwesen Management Management / Projektmanagement Marke / Branding Marken und Markenkonzepte Marketing Marketing / Branding Projektmanagement Projektmanagement - Projektmarketing Technik Vermarktung privatefoodbrands; retailerownbrands; ods; privatelabelgoods; geography; geographicalregions; Consumer; fastmovingconsumergoods; FMCG; Productmanagement |
171,19 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
With a special focus on private label food brands and manufacturer brands, this book provides a comprehensive overview of the fast-moving consumer goods marketing landscape. The author illustrates the volatile nature of the relationship between the two types of brands as they compete and co-exist with each other on supermarket shelves. Topics such as brand and category management, product innovation, and consumer choice are discussed and supported with rich empirical case studies from countries around the world. Marketing and management scholars will find this new book an insightful read, as well as those generally interested in the worldwide phenomenon of private label brands.