EAN: | 9789819903320 |
---|---|
Sachgruppe: | Informatik, EDV |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 724 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Del Rio Araujo, Marisa Dos Santos, José Paulo Marques Reis, José Luís Reis, Luís Paulo |
Veröffentlichungsdatum: | 05.09.2023 |
Untertitel: | Proceedings of ICMarkTech 2022, Volume 1 |
299,59 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2022), held at Universidade de Santiago de Compostela, Spain, during 1 ¿ 3 December 2022. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and neuromarketing technologies.