Measuring the Effectiveness of Marketing Events With Objective Ratios
Autor: | Fabian Büngers |
---|---|
EAN: | 9783668361010 |
eBook Format: | PDF/ePUB |
Sprache: | Deutsch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 12.12.2016 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Effectiveness Event Financial Ratios Marketing Marketing Event Marketing Event Measurement Measure Measuring Effectiveness of Marketing Events Measuring Event Success Measuring Marketing Success Objective Objective Ratios |
16,99 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Projektarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 92%, European Business School - Internationale Universität Schloß Reichartshausen Oestrich-Winkel, Sprache: Deutsch, Abstract: Within this project paper different objective ratios for measuring the effectiveness of marketing events are presented and discussed. The first half of this paper describes the theoretical framework which is then used for analyzing different real life examples.