Organizational Competence for Servitization
Autor: | Posselt, Tim |
---|---|
EAN: | 9783658200954 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 308 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 23.11.2017 |
Schlagworte: | Business / Management F u. E (Forschung und Entwicklung) Führung / Unternehmensführung Innovationsmanagement Management Management / Innovationsmanagement Management / Strategisches Management Organisation Organisationstheorie Strategisches Management Unternehmensführung Unternehmensstrategie / Strategisches Management Wissenschaft |
53,49 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Tim Posselt investigates the factors leading to organizational competence for servitization - a key strategic alternative in times of digitalization and globalization -, and analyses the transformation process servitizing firms undergo. He explores the issue through conceptual research and case studies, and identifies the ability to access and leverage customer knowledge as the foundation of successful servitization. The findings provide valuable insight for managers looking to strengthen their service business, and add to literature on servitization and service-dominant logic.