Policy, Professionalization, Privatization, and Performance Assessment
Autor: | Bembenutty, Héfer Caraballo, Limarys Gerwin, David Grey, Leslee Gunn, John H. Gurl, Theresa J. |
---|---|
EAN: | 9783319291444 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Pädagogik Soziologie |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 156 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 02.03.2016 |
Untertitel: | Affordances and Constraints for Teacher Education Programs |
Schlagworte: | Bildungspolitik Empirische Sozialforschung Politik / Bildung Sozialforschung / Empirische Sozialforschung |
53,49 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Presents the unique perspectives of early ?edTPA implementation in multiple content area teacher preparation programsOffers ?a conceptual framework that situates current educational reforms at the intersection of major sociopolitical? trendFrames performance assessment in the broader context of history and policy in teacher educationDiscusses the impact of recent reforms in preservice teacher assessment, grounded in the specific experiences of three content areasIncludes supplementary material: sn.pub/extras