EAN: | 9783319573724 |
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Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 224 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Mensah, Kobby |
Veröffentlichungsdatum: | 28.08.2017 |
Untertitel: | A New Architecture |
Schlagworte: | Absatz / Marketing Demokratie Management / Strategisches Management Marketing Medientheorie Medienwirtschaft Medienwissenschaft Politik / Politikwissenschaft Politikwissenschaft Politologie Strategisches Management Unternehmensstrategie / Strategisches Management Vermarktung Wahl - Wahlrecht |
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Offers total understanding of the new forms of political engagement in Ghana and the factors influencing its emergenceIlluminates the distinction between the technology-dominant form of political engagement in the west and the symbols- oriented African perspectiveProvides multi-disciplinary appeal as this book is suitable for students and academics researching business, political science and communication studiesIncludes supplementary material: sn.pub/extrasIncludes supplementary material: sn.pub/extras