Quantitative Marketing and Marketing Management
Autor: | Adamantios Diamantopoulos, Wolfgang Fritz, Lutz Hildebrandt |
---|---|
EAN: | 9783834937223 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 31.01.2013 |
Untertitel: | Marketing Models and Methods in Theory and Practice |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Empirische Marktmodellierung Festschrift Festschrift Udo Wagner Handel Käuferverhalten Marketing-Management Marketing-Modelle |
96,29 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Professor DDr. Adamantios Diamantopoulos, Holder of the Chair of International Marketing, University of Vienna, Austria.
Professor Dr. Wolfgang Fritz, Director of the Institute of Marketing, Technische Universität Braunschweig, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.
Professor Dr. Lutz Hildebrandt, Director of the Institute of Marketing, Humboldt University of Berlin, Germany, and Honorary Professor, University of Vienna, Austria.