EAN: | 9783030117108 |
---|---|
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 304 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Herausgeber: | Grier, Sonya A. Harrison, Anthony Kwame Johnson, Guillaume D. Thomas, Kevin D. |
Veröffentlichungsdatum: | 04.04.2019 |
Untertitel: | Crossing Critical Boundaries |
Schlagworte: | Absatz / Marketing Anthropologie / Kulturanthropologie Diskriminierung Kulturanthropologie Marketing Marktforschung Organisationssoziologie Rassismus - Rassendiskriminierung - Rassenkonflikt Soziologie / Arbeit, Wirtschaft, Technik Soziologie / Organisationssoziologie Vermarktung Verwaltung / Öffentliche Verwaltung Öffentliche Verwaltung |
35,30 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Offers a critical, cross-disciplinary and internationally-focused overview of the research on topics at the intersection of race and markets across domainsContributes to the creation of a new research area by bringing together the expertise of scholars from diverse methodological positions who investigate RIM issues across disciplinary fields, scholarly domains, and geographical areasInvestigates how race (and its intersecting socio-political constructs - e.g. class, gender, ethnicity, religion, and sexuality) impacts and is impacted by the functioning of various markets (defined as actual or metaphorical spaces of exchange such as retail, healthcare, education, sport, finance etc.)