EAN: | 9781137574749 |
---|---|
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 280 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Brem, Alexander Viardot, Eric |
Veröffentlichungsdatum: | 20.12.2016 |
Untertitel: | Volume 1 The Digital Breakthrough |
Schlagworte: | Business / Management F u. E (Forschung und Entwicklung) Innovationsmanagement Management Management / Innovationsmanagement Management / Strategisches Management Strategisches Management Unternehmensstrategie / Strategisches Management Wissenschaft |
117,69 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This edited collection explores how digitalization is changing the management of innovation, and the subsequent implications for the next phases in its development. The authors identify and examine relevant phenomena which are related to the ongoing digital breakthrough in the context of innovation management such as user innovation, crowd sourcing and crowd funding, as well as social media. In line with the constant globalization of innovation, the first volume of Revolution of Innovation Management offers a variety of international perspectives on these topics with illustrations and analysis coming from Asia, America, and Europe.