Schreibfähigkeit und Mehrsprachigkeit

There has been relatively little previous research on the written language skills of older children with German as their second language. This study uses the theoretical perspective of written language development research to explore the question of whether the syntactic written language skills of monolingual high school and college students differ consistently from those of multilingual students.



 

Verwandte Artikel

Schreibfähigkeit und Mehrsprachigkeit Petersen, Inger

154,95 €*

Weitere Produkte vom selben Autor

Geschichte(n) der "Blunck-Colonie" und des Tivoli in Heide Harländer, Inge, Peters, Horst

6,00 €*
Download
PDF
Schreibkompetenzen messen, beurteilen und fördern Ina Kaplan, Inger Petersen

30,99 €*
Download
ePUB
Fachintegrierte Sprachbildung Beate Lütke, Inger Petersen, Tanja Tajmel

129,95 €*
Download
PDF
Fachintegrierte Sprachbildung Beate Lütke, Inger Petersen, Tanja Tajmel

129,95 €*