Sourcing of Services
Autor: | Lydia Bals |
---|---|
EAN: | 9783834981462 |
eBook Format: | |
Sprache: | Englisch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 28.11.2008 |
Untertitel: | International Aspects and Complex Categories |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Supply Management buying dvertising agency international purchasing marketing offshoring |
53,49 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Lydia Bals identifies different types of offshoring, concluding that the buy option of offshore outsourcing versus hybrid or make options is directly related to purchasing. Her in-depth analysis specifically focuses on the sourcing of marketing services. In this context, the investigations of purchasing/marketing integration provide a conceptual model of barriers to purchasing involvement in sourcing of services. Moreover, she seeks to shed light on issues of providing incentives for advertising agencies from an agency theory perspective.
Dr. Lydia Bals promovierte bei Prof. Dr. Christopher Jahns am SVI-Stiftungslehrstuhl für Einkauf, Logistik und Supply Chain Management der European Business School Schloß Reichartshausen. Sie ist heute als Post-Doc Visiting Scholar an der Columbia Business School, Columbia University (New York, U.S.A.), tätig.
Dr. Lydia Bals promovierte bei Prof. Dr. Christopher Jahns am SVI-Stiftungslehrstuhl für Einkauf, Logistik und Supply Chain Management der European Business School Schloß Reichartshausen. Sie ist heute als Post-Doc Visiting Scholar an der Columbia Business School, Columbia University (New York, U.S.A.), tätig.