Strategies to put the Trend of ¿Mobile Moments¿ in the US consumers¿ mind
Autor: | Bischoff, Ann-Christine |
---|---|
EAN: | 9783656679257 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 20 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 03.07.2014 |
17,95 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
1 Introduction 2 The culture of the United States 2.1 Power Distance 2.2 Individualism versus Collectivism 2.3 Masculinity versus Femininity 2.4 Uncertainty Avoidance 2.5 Long-Term Orientation 3 Mobile Moments 4 Link between ¿Mobile Moments¿ and the US consumers 4.1 Lifestyle of Multitasking 4.2 Experience as a core value 4.3 Sharing moments with friends 4.4 Result 5 How to apply ¿Mobile Moments¿ in the US consumers mind 5.1 US Mobile Market 5.2 Set of Actions 6 Conclusion