Summary E-Commerce
Autor: | Herrmann, Laura |
---|---|
EAN: | 9783656710370 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 24 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 08.08.2014 |
9,99 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
1. History of the Internet (when? Why? Background? Political background?) 2. Difference between www and Internet / Who invented www 3. Typical services of www 4. Technical background (what inventions, how many listeners) 5. New Economy 6. Some Definitions 7. B2C /B2B/C2B/C2C 8. What is Intranet / Extranet? 9. Information Society 10. Five key drivers 11. Moore¿s law 12. Web 2.0 13. Comparing services of Web 1.0 and Web 2.0 14. Push & Pull Communication 15. 1-2 mega trends 16. Attributes of value added 17. Revenue sources 18. Social media (criteria) 19. Small world (what is the idea? Where used?) 20. Storytelling 21. Viral Marketing (+ examples) 22. Marketing in eCommerce