Teacher Adaptive Practices
Autor: | Loughland, Tony |
---|---|
EAN: | 9789811368578 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Pädagogik Soziologie |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 104 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 04.04.2019 |
Untertitel: | Extending Teacher Adaptability into Classroom Practice |
Schlagworte: | Ausbildung / Lehrerausbildung Bildungssystem Bildungswesen Didaktik Kognitionspsychologie Lehrerausbildung - Lehrerfortbildung Lernen / Lernmethoden, Lerntechniken Psychologie / Kognitionspsychologie Psychologie / Pädagogische Psychologie Pädagogik / Pädagogische Psychologie Pädagogik / Schule Pädagogische Psychologie Unterricht / Didaktik |
58,84 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This book introduces the construct of teacher adaptive practices, extending existing research on teacher adaptability into classroom practices. It identifies specific teaching practices that constitute the just-in-time adaptation during lessons that provides opportunities for students¿ critical and creative thinking. 278 classroom observations of teachers resulted in a summary of teaching behaviours that constitute teacher adaptive practices. Based on these findings, the book develops a practical teacher improvement program.