The Theory and Practice for Children¿s Contextualized Learning of Their First Language
Autor: | Jilin, Li |
---|---|
EAN: | 9783662556023 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Pädagogik Soziologie |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 208 |
Produktart: | Gebunden |
Veröffentlichungsdatum: | 08.09.2017 |
Schlagworte: | Bildung / Bildungsmanagement Bildungsmanagement Bildungspolitik Lernen / Lernmethoden, Lerntechniken Management / Bildungsmanagement Politik / Bildung Psychologie / Pädagogische Psychologie Pädagogik / Pädagogische Psychologie Pädagogische Psychologie Sprache / Pädagogik |
106,99 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This book discusses situational instruction ¿ a topic that is particularly relevant to Chinese language teaching and learning ¿ in the context of research in the field. Employing real-world classroom case studies, it focuses on contextualized literacy, reading and writing. It also includes the findings of studies by practitioners with over 30 years of practical research experience, providing a valuable resource for anyone with an interest in Chinese teaching.