The influence of network peer pressure on entrepreneurial intentions
Autor: | Wilk, Nathalie |
---|---|
EAN: | 9783668475205 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 24 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 14.07.2017 |
Untertitel: | Entrepreneurship education at the CDTM, Munich |
18,95 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Table of contents 1 Abstract 2 Introduction 3 Main part 3.1 Term definition 3.2 Research question 3.3 Theoretical background 3.4 Derived propositions 3.5 Method 3.5.1 Independent variable: network at CDTM 3.5.2 The chosen case studies 3.6 Results 4 Conclusion 4.1 Discussion 4.2 Limitations & Future Research 5 References 6 Appendix