Faires Management und Marketing
Autor: | Knut A. Wiesner |
---|---|
EAN: | 9783486719123 |
eBook Format: | |
Sprache: | Deutsch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 26.09.2016 |
Kategorie: | |
Schlagworte: | CSR Decision-making conflict; credibility; holistic approach; management strategy Entscheidungskonflikt Fairness Ganzheitlichkeit Gewinnorientierung Glaubwürdigkeit Managementansatz Nachhaltigkeit Reputation |
44,95 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
This book examines the conflict between a short-term profit orientation versus long-term credibility and social responsibility. It looks at current trends and conditions as well as customer-centered practice to find benchmarks for corporate behavior. The production of natural and healthy products and services is presented within the scope of a holistic management approach that aims to assure long-term corporate success.
Prof. Dr. Knut Wiesner (Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt)