Identitätspositionierungen der DAX-30-Unternehmen
Autor: | Simone Burel |
---|---|
EAN: | 9783110432879 |
eBook Format: | ePUB/PDF |
Sprache: | Deutsch |
Produktart: | eBook |
Veröffentlichungsdatum: | 14.09.2015 |
Untertitel: | Die sprachliche Konstruktion von Selbstbildern |
Kategorie: | |
Schlagworte: | Business Communication; Identity Identität Wirtschaftskommunikation |
144,95 €*
Versandkostenfrei
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Companies trade not only in raw materials and services but also systematically create factual, non-physical realities, such as identity, as part of their object worlds. To understand the linguistic quest for self-image and corporate identity, this study analyzes symbolic systems in companies' representational texts, including slogans and mission statements.
Simone Burel, Heidelberg University / Mannheim, Germany.