This introductory work discusses paradigmatic forms of cooperation involving the fields of art history, art technology and conservation-restoration, thereby making this collaborative research accessible to both German- and English-speaking audiences for the first time.

Weitere Produkte vom selben Autor

Raffaels Schule von Athen Keazor, Henry

32,00 €*
Lexikon der Lebensmittel als Kunstmaterial. Von Apfel bis Zucker: Symbolik, Restaurierung und Kunstgeschichte des 20. und 21. Jahrhunderts Autsch, Sabiene, Hölling, Hanna, Hua, Yih-Fen, Hubrich, Ann-Kathrin, Jessen, Ina, Lange, Barbara, Matyssek, Angela, Oettl, Barbara, Ranke, Maja, Sauer, Christian, Scheidemann, Christian, Beckstette, Sven, Scherrer, Noemi, Schnacke, Aika, Schmidt, Lisa, Sivac, Hamida, Senkpiel, Fabiana, Teng, Yuning, Umathum, Sandra, Meulen, Nicolaj van der, Weilandt, Tobias, Baumgartner, Luise, Betz, Gesine, Bohlmann, Carolin, Braga dos Santos, Vivian, Busch, Isabelle, Carl, Elisa, Dobke, Dirk, Fleckner, Uwe

40,00 €*
Dramaturgien von Bild und Raum Bedenbender, Katharina, Nova, Alessandro, Ott, Christine, Oy-Marra, Elisabeth, Pfisterer, Ulrich, Prange, Regine, Sander, Jochen, Saviello, Julia, Seiler, Peter, Söding, Ulrich, Sonnabend, Martin, Bösel, Richard, Borchhardt-Birbaumer, Brigitte, Eclercy, Bastian, Fehrenbach, Frank, Frank, Martina, Gludovatz, Karin, Krause-Wahl, Antja, Nierhaus, Andreas

59,00 €*