EAN: | 9783110263312 |
---|---|
Sachgruppe: | Medien, Kommunikation Politikwissenschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 176 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Gupta, Dinesh Savard, Réjean |
Veröffentlichungsdatum: | 17.05.2011 |
Schlagworte: | Bibliothek Bücherei |
129,95 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Marketing the 21st century library and information organization to its new age customers using Web 2.0 tools is a hot topic. These proceedings focus on the marketing applications and (non- technical) aspects of Web 2.0 in library and information set ups. The papers in English and French are exploring and discussing the following aspects: General concepts of Web 2.0 and marketing of library and information organizations; How libraries are adopting Web 2.0 marketing strategies; Marketing libraries to clients in using Web 2.0 tools; International trends and Interesting cases of marketing through Web 2.0 tools.