EAN: | 9783319515700 |
---|---|
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 244 |
Produktart: | Gebunden |
Herausgeber: | Connolly, John Dolan, Paddy |
Veröffentlichungsdatum: | 03.08.2017 |
Untertitel: | A Figurational Approach to People, Organisations, and Markets |
Schlagworte: | Business / Management Entwicklungsökonomie und Schwellenländer Ethik / Unternehmensethik International (Wirtschaft) Internationale Wirtschaft, Internationales Management Management Marketing und Vertrieb Marktforschung Medientheorie Medienwissenschaft Process; power; interdependence; advertising; Branding; CSR; TalentManagement; Corporations; Corporatesocialresponsibility Soziologie Unternehmensethik Unternehmensethik und soziale Verantwortung, CSR |
128,39 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Examines both commercial and non-commercial settings as well as several interconnected functions and domains such as the wine, brewing, and oil industries, marketing, management, and human resource practicesResponds to a fast emerging trend to use a sociological lens in the study of marketing, not limited to specialisms such as consumer behaviour or advertisingBrings an innovative lens to understanding how marketing and promotional activities are organized, and the people and processes involved