Exploring Service Productivity
Autor: | Lehmann, Claudia |
---|---|
EAN: | 9783658230357 |
Auflage: | 001 |
Sachgruppe: | Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Seitenzahl: | 368 |
Produktart: | Kartoniert / Broschiert |
Veröffentlichungsdatum: | 26.07.2018 |
Untertitel: | Studies in the German Airport Industry |
Schlagworte: | Absatz / Marketing Business / Management F u. E (Forschung und Entwicklung) Führung / Unternehmensführung Innovationsmanagement Management Management / Innovationsmanagement Management / Strategisches Management Marketing Strategisches Management Unternehmensführung Unternehmensstrategie / Strategisches Management Vermarktung Vertrieb Wissenschaft |
53,49 €*
Die Verfügbarkeit wird nach ihrer Bestellung bei uns geprüft.
Bücher sind in der Regel innerhalb von 1-2 Werktagen abholbereit.
Claudia Lehmann explores service productivity from the providers, customer and operations perspective in the German airport industry using a solid empirical foundation. Available service productivity concepts, methods, measurements and their ability to overcome the emphasized problems are discussed, suggesting ways on how to deal with them. The insights of this book deliver considerable value for both management and academia.